Followers

20 December 2011

CRAZY LUCKYDRAW..


salam… 

sekarang ini cik TUAN TANAH dah berangkat masuk ke kampung IBU TERCINTA di SINGAPURA.. sementara tak dapat nak buat entry CAMERON HIGHLANDS, aku nak buat satu LUCKY DRAW untuk korang.. just ikut je apa yang aku suruh dan nama anda tersenarai untuk dicalonkan dalam list LUCKY DRAW.. jom JOIN ramai2..

HADIAH MISTERI DARI CAMERON HIGHLANDS.. hehehe.. aku just nak kasikan ole2 dari CAMERON HIGHLANDS so dengan secara adilnya aku nak buat la LUCKY DRAW ini.. supaya lebih merapatkan lagi silaturrahim aku dgn semua blogger yang ada.. Hadiahnya tak la mahal sangat, just suka2 KHAS untuk KORANG..

 
HANYA 3 ORANG SAHAJA PEMENANG!!
CARA PENYERTAAN :

1. BUATKAN SATU ENTRY BERTAJUK “CRAZY LUCKYDRAW

2. LETAKKAN GAMBAR STRAWBERRY CAMERON HIGHLANDS DIBAWAH INI SEBAGAI SIMBOL LUCKYDRAW PADA ENTRY ANDA DAN DI SISI DEBAR DAN LETAKKAN SEKALI LINK ENTRY INI.

crazy lucky draw

3. HARUSLAH FOLLOW DAN KLIK BUTTON LIKE DI FAN PAGE PADA SISI DEBAR.

LIKE


4. TAG KAN KEPADA 3 ORANG SAHAJA KEPADA RAKAN2 ANDA SUPAYA TURUT SAMA MENYERTAI LUCKYDRAW INI.

5. SELESAI KESEMUANYA WAJIB ANDA TINGGALKAN LINK ENTRY ANDA PADA COMMENT DI ENTRY INI.

TARIKH TUTUP PENYERTAAN ADALAH 31/12/2011 (SABTU)

KEPUTUSAN LUCKY DRAW AKAN DIBERITAHU SEMULA..
sekian..

1 GEDIXXX:

rATu kEBaYA said...

insya Allah nak gak join Crazy lucky draw ni..