Followers

10 January 2012

MENGGEDIK

salam..

hari ini terajin dilewat hari.. pagi2 lagi si BUDAK TEMBAM datang singgah opis kejap, sebab nak sibuk2 kat opis aku.. so aku malas nak buat entry kejap, now dah ada masa lapang sikit dapatlah buat entry.

383196_3018484458902_1166366183_3230004_208788347_n
gambar hari ini.. budak ni tengah gatal, nampak lelaki je masuk dye gelak2 tutup mulut. memang gatal anak dara aku ni.. oh hari ini aku berkacamata kerana “MATA PELESU”  aku koyak di pagi hari, OH TUHAN duit semua tu.. kene beli baru..

ok jom teruskan cerita yang di”TAJUK”kan, ini AL KISAH minggu lepas kot.. aku keluar menggedik dgn PENGANTIN SEPARA BARU. JOM LAYAN GAMBAR JE..

DSC05446DSC05447DSC05448DSC05449DSC05450
sebelum kitaorang pi layan ais krim di MCDONALDS, kami pergi makan di RASAMAS, GIANT KUALA TERENGGANU.. gambar adalah separa tidak siap sb muka tengah letih baru balik kerja, so aku main sebat je.. tapi ok lah kan daripada tak de..

oh yang tak pakai tudung tu adik angkat si FATIN (PENGANTIN SEPARA BARU).. namanya IRA.. bujang lagi tu?? sape nak?? sila inbox tuan tanah ye.. hahaha.. 


DSC05462DSC05463DSC05465DSC05452DSC05457



gambar atas ni pula sehari selepas aku jumpe FATEN DAN IRA aku keluar lepak dengan KAKAK-KAKAK GEDIK… walaupun mereka GEDIK tapi dyelah sahabat aku sampai bila2.. aku sayang giler2 kat dyeorang, tapi nak bagitau ni, 2 hari berturut2 aku makan kat RASAMAS, menu yang sama aku makan time aku keluar dengan fatin so korang redha je lah ye…

aku adalah penggemar RASAMAS daripada CHICKEN RICE SHOP.. makanan yang sama NASI AYAM tapi lebih terbaik  RASAMAS.. oh ini iklan tidak berbayar ye kawan..


DSC05468


tujuan UTAMA kami bertiga keluar sebenarnya nak pergi membeli si MACARON ni.. si KAK DA yang berbaju kuning tu duk NGIDAM nak makan MACARON ni, so aku pun bukan main nak jugak sebab aku sendiri tak pernah rasa walaupun tahu kat mane jual bende alah ni..

lepas makan NASI AYAM, kami makan pula MACARON ni, serius sedap tapi sangat2 manis.. so kami share2 je, cubit sikit2 sorang.. yang kami ambil perasa BUTTERSCOTH, VANILLA, CHEESE, MINT, COKLAT..

berakhirlah sudah cerita KAWAN2 yang aku ada sekarang ni..

nota : kejap tadi aku dapat berita dari kawan aku, ada orang nak kasi anak perempuan.. YA ALLAH HATI AKU NAK SANGAT2.. TAPI AKU TAKUT AKU TAK MAMPU NAK MENJAGA DAN MEMBIAYAI KEHIDUPAN BABY TU..

sekian..

2 GEDIXXX:

rasp said...

i lum pernah rasa nasi ayam rasamas....
boleh ler nanti nak try...
ker u nak blanja i hehehehehe

Dalila Hamid said...

belum pernah makan di sana... meriahnya makan2...