Followers

07 January 2012

PEMERGIAN MU, MENJADI INGATAN

salam..

sebelum aku memulakan bicara ini, aku ingin kongsikan sedikit carta yang aku dapat dari encik NUFFNANG..

image


kalau dilihat disitu pada tarikh 2 JAN 2012 adalah entry seorang sahabat, rakan sukan pemotoran, rakan berkonvoi encik CHENTA yang telah pergi meninggalkan kita untuk selama2nya..

pada hari aku keluarkan entry tu terdapat 241 orang pengunjung yang membaca mengenai pemergian arwah BOB dan dengan ini aku juga berharap kepada 241 orang pengunjung itu juga telah sama-sama sedekahkan AL FATIHAH kepada arwah..

alhamdulillah dan terima kasih kawan, para pembaca yang telah sedekahkan AL FATIHAH kepada arwah.. moga arwah tenang disana..

BERBALIK PADA TAJUK AKU.. memang mengenai arwah..

kehilangan arwah telah semakin hangat di INGATAN kawan2 kepada encik CHENTA dan jumaat pertama pada tahun 2012, iaitu hari ini adalah genap seminggu pemergian beliau.. ALHAMDULILLAH arwah pergi meninggalkan kita pada hari JUMAAT iaitu PENGHULU segala hari..

setiap status FB yang dibuat oleh rakan arwah masih lagi mengenai arwah, mereka redha dengan pemergian arwah walaupun mereka masih lagi terasa kehangatan gurauan arwah.

YA ALLAH YA TUHANKU, SEMOGA ARWAH TENANG DISANA DAN SELALU DOAKAN KEBAIKAN UNTUK KAWAN-KAWAN..

AL FATIHAH JUGA KEPADA ARWAH ABAH.. ABAH, MIRA RINDU ABAH..

sekian..

5 GEDIXXX:

Dalila Hamid said...

hari ni adalah yg ke ke 9 tahun pemergian arwah mama akak....

kazmyra afkar said...

al fatihah.. semoga arwah tenang disana kan kak.. kehilangan ibu lebih terasa berbanding kehilangan seorang ayah.. tapi ayah juga paling penting dlm hidup kita..

Dee said...

Al-Fatihah..moga keluarganya tabah dan moga rohnya dicucuri rahmat..

kazmyra afkar said...

kak dee : terima kasih...

rasp said...

Al-Fatihah...
smoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...