Followers

17 January 2012

SPEKULASI LEBIH..

salam..

sebelum tu aku nak gelak besar2..
hahahahahahaha..

laughing
ok jom terus pada cerita..

ini kisah semalam, pasal status aku.. status ini…

status
SILA KLIK GAMBAR UNTUK TUMBESARAN


al kisahnya aku ni duk pening nak cari design baju la kan untuk dipakai semasa hari wedding kawan baik aku time sekolah hari tu..

kenapa duk pening sangat??? sebabnya aku ni adalah pengapit beliau.. haruslah pening kan nak2 duk sebelah pengantin, aku juga menjadi tumpuan org ramai, saje nak publisiti lebihhhhh, hahaha..

al kisah yang jadi duk pening nak cari design baju tu sebabnya kawan aku tetapkan PENGAPIT haruslah memakai baju kaler NUDE atau boleh dikatakan kaler KULIT.. adoi.. kalau dye tak tetapkan, aku rembat je baju mane2 yang ada kat rumah tu, so kepala otak aku duk ligat baju macam mane nak..

trend baju sekarang kan duk main lip lap lip lap kat badan, so haruslah aku pikir nak macam mane rupa dan design lip lap tu.. aku tak tau nak cari kat mane, aku terus buat status



status


disebabkan status ni la semua org salah faham.. hahaha.. tapi kan, kan, kan, aku memang sengaja nak buat status macam ni, biar semua org konfius.. hahaha

bukan setakat kawan2 aku yang duk tag kat aku design baju pengantin, tapi siap adik beradik aku jugak yang duk semangat tanya aku, tak tahan kakak aku siap cakap “kalau baju akad nikah nak buat baju pelik2, jangan suruh kakak lagi, kakak tak mahir lagi” time tu aku dah gelak2 besar, siap cerita kat encik chenta lagi..

hahahaa.. AMPUN KAKAK 

oh ya!! kakak aku pun ambil upah jahit baju tau, nak tau berapa harga, korang klik je link kat atas aku dah BOLD kan tu, nanti kuar al kisah pasal jahitannya sekali dengan harga dye kasitau.. cubalah, memang puas hati..

nak disambungkan cerita ni, habis kawan2 aku salah faham pasal ni, kawan si encik CHENTA pun siap duk tanya lagi betul ke nak kawen dah, sb duk tengok status FB aku.. hahaha..

ENCIK CHENTA pun bagitau akula kan, nanti sampai masa kita nak kawen, org tak percaya baru tau… aku pun jawab la, ini last main2kan org, lepas ni dah tak nak main2kan lagi.. siap aku cakap janji nak mintak maaf dgn semua org..

so secara besar2an..

WAHAI KAWAN2 KU DI FB, MAHUPUN DIMANA2 SAHAJA DAN MY SIBLINGS..

SAYA, KAZMYRA AFKAR MENYUSUN JARI 10 UNTUK MEMOHON KEAMPUNAN DIATAS SILAP FAHAM STATUS SAYA ITU.. SAYA BELUM KAWEN, TAPI KAWAN SAYA DAH NAK KAWEN, KALAU ANDA NAK SAYA KAWEN, TOLONG DOA2KAN KAMI BERDUA YE.. SAYA NAK KAWEN MAYB BELUM SAMPAI MASA LAGI.. INSYA ALLAH ADA JODOH KAMI, SAMPAI MASA SAYA JEJAKKAN KAKI DI PELAMIN TU, SAYA AKAN MAKLUMKAN PADA SEMUA, JANJI SEMUA DATANG YE.. AMPUN DAN MAAF SEKALI LAGI…

hehehehehehehe…

sekian…

6 GEDIXXX:

sW33tdARLiNG said...

babi

kazmyra afkar said...

HAHAHAHA.. BODO KAKAK AKU.. HAHAHA... DOK BAIK MAKI GITU, DOSA.. GEROK ANOK KAN.. HAHHAHAHAHAHA...

syeeda dahalam said...

hahaha. memang terbaikkkk la myra :-)

kazmyra afkar said...

kak syeeda dahalam : dimanakah gambar baju itu?? saya tak sabau nim...

faraheartbeat said...

haha . xbek taw men2 ;))

kazmyra afkar said...

hahahaha.. tak sengaja walaupun niat sengaja... hehehehe..