Followers

09 April 2012

ABPBH 2011 TERJAWAB!!

akhirnyaaaaaaaaaa demam ANUGERAH BINTANG POPULAR sudah pulih dengan kemenangan ARTIS PALING POPULAR yang dirangkul oleh ABG LONG KITA, AARON AZIZ.. YEAYYYYY…

aku hanya menjangka ZIZAN atau AA tapi tak sangka jangkaan aku kene walaupun 2,2 tak boleh nak rangkul 1 anugerah itu..

boleh tak lepas ni 1 anugerah 2org ni dapat?? hehehe

tapi takpelahhhhhhhhh ZIZAN kalah sebagai ARTIS PALING POPULAR pun dan yang penting AARON AZIZ, ZIZAN DAN JOHAN dah memang tersenari dlm ARTIS PALING POPULAR.. yeayyyyyy…

perempuan pula??

FASHA SANDHA??? OH NO!! INI TERGOLONG DALAM GOLONGAN YANG AKU PERNAH ENTRYKAN SEBELUM INI, DISINI

kenapa aku tak suka dye?? sebab dye suka rampas hak org.. itu jawapan aku yang tepat..

aku ada tak setuju dgn artis baru tu, sape?? tasha shila ke sapa entah, semua org tak setuju sb dye tak menonjol…

aku jangkakan IZARA AISYAH atau NEELOFA, tapi tak sangka org lain yang bolot!!!

tapi takpe yang penting ketiga2 ini dah menang..

yeay~~

eh2, AA ada ckp terima kasih kat akulah.. tak caya ke?? dye ada sebut terima kasih AARONATORS FC.. hahaha, aku ler tu dlm golongan itu.. (SAJE NAK MENUNJUK.. Smile with tongue out)

sekian..

2 GEDIXXX:

eLLy said...

abang ai menanggggg ... ;p

kazmyra afkar said...

hahaha.. abg kita aiiiiiiiii la.. wekkk.. hahaha