Followers

17 April 2012

ABPBH BELUM HABIS???

salam…

al kisah ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN di FB aku masih belum tamat k..

kenapa tak tamat, sebab org dah habis tukar cerita lain, tapi aku masih lagi tak hupdate entry.. bukan malas ok, tapi holiday.. wakakaka…

oklah tak mo ckp byk just nak gtaw, tetiba encik chenta msg aku bagitau yang dye berkenan dgn baju RAMLAH RAM..

baju mane???

baju ni…

576389_388615134516141_150089721702018_1211104_1503091224_nEHSAN DARI PAGE ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN

dia tau sekarang ni citarasa aku asyek nak menempek kain lace tu kat baju, sekali tu dye ternampak baju mcm ni..

aku mula2 dah tengok cantek jugak baju RAMLAH RAM cuma aku tak berkenan kat kain bawah dye tu, aku tak suka style mcm tu, cuma aku  nampak lawa yg kain lace duk melekat kat badan tu..

memang cantek, cantek sangat!!!

tup tup ENCIK CHENTA sent msg kat aku ckp “TENGOK BAJU RAMLAH RAM, LAWA!!”

ok fine!! citarasa kami tiba2 dah jadi sama… nak tempah baju “tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu” lah… hehehe…

NOTED : JGN MALU JGN SEGAN, MOH MELAWAT FB SUTERA ASLI DARI TERENGGANU KAMI…

sekian….

1 GEDIXXX:

*SiRibenMerah said...

a'ahh.. suka kan patern baju dia.. hehehehe~