Followers

16 April 2012

IKLAN FREE

SALAM

sementara mood aku masih kedaung, apa kata aku buat IKLAN FREE pertama kalinya pada tahun ini..

disini aku nak war2kan kepada semua blogger2 atau pembaca2 yang ada di blog aku ni.. aku, encik chenta dan kawan baik aku ada menjual sutera ASLI dari TERENGGANU..

kalau anda semua berminat, anda boleh menempah corak yang anda berkenan atau anda boleh pilih corak2 yang ada yang sudah ready stock di FB kami.. sementara pembukaan on9 shooping ni, kami sedang jalankan promosi, rugi anda tak terjah tau…

jom2 kongsikan kat rakan2 anda..

PROMOSI ini berakhir bulan APRIL 2012.. pilihlah untuk dipakai di HARI RAYA, RAYA dah tak lama dah ni…

jangan malu jangan segan ADD FB MBATIK BUTIK

image

P/S : HARGA-HARGA YANG KAMI TAWARKAN…

CREPE EKSKLUSIF : RM 290
CREPE : RM250
JAQUARD : RM240
2M CREPE + JAQUARD : RM240
COTTON BATIK : RM150

FREE POSTAGE

BOLEH MEMBUAT 2X BAYARAN..

SEKIAN…

2 GEDIXXX:

Lia said...

alahh akak dah tutup fb jd tak leh add le.. hehee

kazmyra afkar said...

aik tutup pula.. takpe2.. kalau ada fb sape2 ke, akak boleh pinjam buat tgk sutera yg ada ni.. ye kak