Followers

10 April 2012

KEMBAR TAPI TAK SERUPA.. #RETIS VOL 2

SALAM

559810_388619911182330_150089721702018_1211188_12682392_n-tile

AMY SEARCH DAN ENCIK CHENTA
sama tak???

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA.. AL KISAHNYA KENAPA KELUAR AMY SEARCH DAN ENCIK CHENTA???

SILA RUJUK GAMBAR DI BAWAH

V

V

V

111-vert

hadoiiiiiiiiiiiiiii… geletek anak tiri tekak, telinga, hidung, mata semua lah anggota badan ni haaaaaa bila MAK CAKAP MUKA ENCIK CHENTA SAMA DENGAN AMY SEARCH.. WAKAKAK

ITU HARI KAK NORMARINA CAKAP MUKA ENCIK CHENTA SAMA MACAM MUKA AWAL ASHAARI, NAK TENGOK SAMA KE TAK?? TENGOK KAT SINI

korang je dapat menilai semua ini.. hahahaha.. bukan aku nak kutuk encik chenta aku sendiri tapi aku rasa dah melampau tau bila mak cakap muka dye mcm amy search, lepas tu kak nor pula cakap muka dye macam awal ashaari.. mencik je!!!

ok2, aku jeles.. puas hati?? hahahaha… wekkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. nak termuntoh!!!

mencik2 pun aku sayang tauuuuuuuuu.. sape tak sayang buah hati oiiiiiiii…

akhirilah entry ini dengan gambar tuan tanah dan encik CHENTA

 

DSC02215

 

P/S : MALAM INI TUAN TANAH NAK KE KL, MENGURUSKAN SESUATU KERJA, DAN BERJUMPA DGN ENCIK CHENTA DISANA.. YEAYY~~~ TAPIIIIIIIIIII TIDAKLAH BERSIARAN BLOG INI BUAT MASA SEKARANG DANNNNNNNNN BW AKAN DIJALANKAN SELEPAS AKU BALIK DARI BERCUTI.. YEAYYYYYYY~~~~~~~~

 

sekian…

4 GEDIXXX:

mummysyafie said...

mak ai..macam² retis dah sama macam muka ko ni Akhir..eh..Amy..eh..mana satu ni. nama betul pun tak taw..hihihi...

kazmyra afkar said...

hahaha... nama betul dye mohd abdullah, pgl mat.. tapi dah dicampur dgn amy n awal jadi mawal.. hahaha....

Bitt (double IS) said...

hi...dtg dari ping fb..

happy holiday :)

kazmyra afkar said...

hye darling, tenkiu2...