Followers

26 June 2012

MIMPI ITU MAINAN TIDO

salam..

semalam aku mimpi yang amat aku tak nak mimpi sangat2..

mimpi apa?? nanti ceritakan.. terjadinya mimpi ini kerana penangan aku tengok cerita ni

JANDA-JANDAKU GANGSTER

kerana cerita ni lah aku  mimpi smlm..

HERO mimpi aku, encik MAT (CHENTA)…

HEROIN entah sape entah..

bencilahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh… tapi dalam mimpi aku semuanya dye terpaksa dikahwinkan, bukan dengan rela hati, dengan aku je dye bercinta tapi tak sempat pula dye kawen dgn aku.. arghhhhhhh.. tak suka, tak suka..

dalam mimpi aku jugak wife last sekali sblm aku tu macam MAT dah tangkap CINTAN kat dye, siap bawak kawan2 pergi holiday sama2 (ini kes aku nak pergi holiday dgn dye dan kawan2 aku khamis ni) termasuk jugak pasal holiday aku..

tak mo cerita panjang, sebab aku dah bengang dgn mimpi aku.. harap2 MIMPI INI MAINAN TIDO.. aku harap JODOH AKU BERPANJANGAN…

AMIN, AMIN, AMIN…

INSYA ALLAH..

sekian…

0 GEDIXXX: