Followers

23 January 2013

AZAM 2013

salam.. 

ok fine orang dah sambut 2013 dah nak penghujung bulan dah, tapi aku baru nak ceritakan 2013 aku kan...

mungkin sape yang ada FB aku dah tengok gambar2 terbaru aku...
kat sini tak mo ckp byk tapi aku cuma nak cakap NIAT UTAMA, AZAM UTAMA aku 2013 adalah bertudung... sebenarnya azam ini aku dah TERNIAT pada 2012 tapi aku tak kuat, masih lagi terumbang ambing niat aku tu.. tapi TAHUN ini aku memang niat nak kekalkan diri aku BERTUDUNG...

sebenarnya aku dah start berTUDUNG pada bulan terakhir aku di CIAST tempat aku belajar, aku dah berjinak-jinak pada awal atau akhir bulan 11 macam tu lah.. sehinggalah aku rasa sangat2 selesa berTUDUNG sehingga la sekarang aku kekal kan..

SEMOGA NIAT BAIK aku ini berpanjangan sehingga akhir hayat aku...

aku BERTUDUNG bukan kerana fesyen tapi kerana NIAT aku yang dah lama nak ke arah itu.. 

AKHIRI DENGAN GAMBAR AKU SENDIRI.. NGEH3

TUAN TANAH PUN NAK INTEPREM GAMBAR TERBARU


0 GEDIXXX: