Followers

22 September 2010

EDISI RAYA

salam…

syukur alhamdulillah akhirnya sampai juga kembali aku di TERENGGANU dan melakukan tugas seperti biasa di pejabat.. (wah ayat sekarang tak boleh blah erk…)

sekarang ni tak de modal nak cerita pasal laen, ater bulan raya, op cos asek cerita pasal raya sana sini kan, iye dok..

p blog tu cerita raya, p blog ni cerita raya, so aku pun nak cerita jugak la pasal raya.. 1 hari for raya 1 entry.. nampak tak lagi diatas kerajinan aku yang tahap dewa sekarang ni.. kerajinan yang melampau pada hari ini, hari esok tak pasti…

ok berbalik pada niat tajuk aku, ni cerita pasal raya.. taun ni aku tidaklah beraya di tanah kelahiran aku, tapi beraya di tanah kelahiran mak aku a.k.a MATAHATI di SINGAPORE…

tahun ni aku beraya berjauhan lah dengan chenta hati, taun lepas dah di TERENGGANU tahun ni bergilir la ye, ater belum kawen, naseb la… hehehe…

aku bertolak ke JOHOR BAHRU dulu pada sehari sebelum raya… sebab memang itu port utama kami sekeluarga sebelum masuk SINGAPORE, boleh aje masuk SINGAPORE terus tapi kami sesaje memang nak singgah ke JOHOR BAHRU terus senang, boleh masuk SINGAPORE beraya ramai2 ngan sedara2 yang ada disana…

kat JOHOR BAHRU ada aunty aku punya family, CIK PEAH kita a.k.a kakak kepada mak aku… oh CIK PEAH aku ni memang lucu orangnya, korang try la sembang dengan dye, ada je loyar buruk dye.. hehehe.. ampun CIK, masih beraya so sempat lagi nak mintak maaf lagi sekali.. hehehe… boleh dikatakan adik beradik belah mak aku ni, memang semua loyar buruk la..  walaupun mereka loyar buruk tapi memang aku sayang bangat kat makcik2 dan pakcik2 aku… dyeorang memang best, sporting lah… cayang lebay2 la…

oklah, sebelum masuk cerita pasal 1st raya.. aku nak akhiri slot EDISI RAYA dulu… esok INSYA ALLAH akan keluar slot 1st RAYA di JOHOR BAHRU dan seterusnya…

 

sekian…

 

SELAMAT HARI RAYA

1 GEDIXXX:

rasp said...

mmg bestkan bila ada makcik pakcik sporting....