Followers

03 May 2009

dah lama....

oit, dah lama ak tak usik blog ni kan... sekarang masa ak hanya tuk tengok, baca je.. tak menyempat nak buat en3 kat sini, lagipun ak bukannya banyak sangat baca blog org, bukan ak tak nak tapi tak sempat masa... al maklumla, nak gunat wifi ni pun kat ofis je, kat umah ak tak dek tenet sendiri, yang abg ak ada tapi haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ak ley gunenya... malas la ak nak meminjam yang org walaupun yang abang sendiri... korang tunggu lah ak de tenet sendiri kat rumah, yang aku punya br ak p nyinggah kat tempat korang.. ak baca2, ngomen2... yek?? k la, ak kene sambung keje balek, ni ak singgah jap sebab nak nambah yang baru je.. en3 p bercuti itu hari pun tak nyempat nak habeskan...k chow...


sekian....

1 GEDIXXX:

aFkaR'z said...

nok tukor pakai celcom doh... nok amek tenet dia yg pakai HP jer Rm68 jer sebulan.. takyah pakai modem... guane gamok???