Followers

14 March 2009

dah bertunang??

wah!! suspen je tajuk kan?? hahahahaha...
yang bebenornya, ini cerita kawan ak la.. ak memang tak percaya n betol-betol tak percaya la sesangat yang kawan ak da bertunang.. YA ALLAH cepat betoi masa berlalu dah pn bertunang kawan ak ni.. nanti kawen pula... isk isk isk isk isk, ak biler lagi??? wah!!! bab kata Sarimah Ibrahim, buat suspen je soklan tu kan.. ekekekeke... dye bertunang 13hb March 2009, kawen tak tau lagi sebab dye orang cakap cukup duit je kawen.. yang membuek ak tak percayanya n terkejutnya sb time sekolah-sekolah dulu kawan ak yang ni selalu mengata kat ak.. "habes sekolah mung la kawen dulu myra, habes tingkatan 5 konfem mung kawen dulu " ambek ko nak sangat pap!!! dye yang tunang dulu, ak tak de pape lagi.. tanda-tanda nak bertunang pn tak dek sebab boyprenz ak tak dek.. hehehehehe... korang jangan cakap ak memilih erk, sebab muka ak tak macam fasha sandha sebab tu la tak de lelaki yang hendak, lagipun gal kan ramai lam dunia ni, mungkin ak yang tak terpilih diantara ramai-ramai lelaki lam dunia ni.. ye dok??? hahahahaha... sekarang ni ak nak kasi korang layan gambo kawan ak bertunang... oh lupa, dye bagi hantaran kat pihak lelaki 7 dulang dan dibalas 7 dulang oleh pihak perempuan... ambek ko... ak biler lagi??? nak kasi berapa dulang?? hahahahaahaha berangan!!!!!!



1st gambo semestinya ak la... time ni ak duk nunggu kawan ak duk mai ambek ak p umah kawan ak yang bertunang tu..



sesampai ak n geng dye tengah duk ber"make up" upenya... yang si mak andam ni, kelompok diantara kawan-kawan karib kami semua dan ini la koje minah ni skang ni...


orang kata, kalo tak dek pelamin tak sah kan?? so ak kasi korang tengok pelamin minah kecoh ni sorang... hantaran ak tak yah tunjuk la erk... korang tengok kat situ je ha.. kat pelamin
tu..



ha... ini lah hasilnya selepas kawan ak duk conteng muka dye.. cantek jugek erk.. wah kawan ak, 1st make up ni... xsangka secantek gini.. norma lenkali ko conteng sendiri plak muke ko ye, t ak n the geng ajo ko make up neh...




lepas make up je, terus ak terjah kat pelamin nak ajok diaorang bergambo.. dh mintak kebenaran nak letak lam blog.. ops... lagi 2 kawan ilang... tak dtg lagi lol...korang nampak tak yg duk pegang anak tu? ha tu kawan ak yang dah terlepas menjadi wife n mom.. antara 8 orang tinggal lagi 7 berstatus CIK.. yang tudung putih kat depan tu bkn kawan ak tapi.... adek kawan ak...


ha... ni gambar pict ak terakhir sebelom blah dari umah dye.. yang duduk tu la tunangnye si mulut bok bek tu... kawan ak ni riuh orang nya, de ke patut pihak lelaki dah sampai kat tangga dye boleh mengilai lam bilek duk gurau ngan ak n kengkawan yang kureng sopan tu..ekekekekeke... naseb ko la dapek kengkawan gini..



SEKIAN....


1 GEDIXXX:

sWeETdARLinG said...

dok napok nok baca kat gambo!