Followers

26 December 2010

PILIH THEME BLOG sw33tdarling.com

salam…

hari ni aku nak keluarkan entry untuk membayar hutang2 yang telah ditag oleh kakakku kepada ku, nanti TAG yang lain pula, banyak hutang aku dengan blogger2 lain rupenya.. bila plak aku nak buag GIVE AWAY niiiii…

banner-GAok jom buat bende alah ni..

syarat-syaratnya :

1.Vote salah satu theme yang disediakan

~ sudah vote, aku pilih LADY PRO.. sebab apa pilih LADY PRO sebab sesuai ngan akak aku yang OVER ni.. seorang perempuan yang berkerjaya (bodek!!!)

2. Tulis satu entry di blog masing² dengan tajuk “PILIH THEME BLOG sw33tdarling.com”, pamer theme pilihan [copy & paste jer] dan jelaskan kenapa korang nak sw33tdarling.com pilih theme tersebut

~ siap!! sudah terang lagi bersuluh.. sape tak nampak alamatnyaaaaaaaaaaaaaaaa …. hehehe

3. Tag 3 orang rakan supaya join GA ni

~ ayu kamu belum buatkan?? so i nak tag u lah.. (GATHIS METROPOLITAN)

~ sue, ari tu punya dah buat belum??? yang ni pun kene buat.. hehe (LOVING-LOVING)

~ mekpah, lama dah blog dok gerok ho, mari2lah merajin kan diri buat TAG plop.. (KEMBANG SEMANGKUK)

4. Letakkan permenalink entry anda di KOMEN BOX SWEETDARLING

5. Tarikh tutup pada 14hb January 2011 sebelum jam 23:59

4 GEDIXXX:

Ibu Aqmar said...

good luck...

sW33tdARLiNG said...

tobat dok napok theme Lady Pro... Paste guane giteww... do cukup syarat ni!

MummyAyu said...

yunk..i da buat ok..siap tag awkj skali..hihiihi

sue said...

Aduyaiiii.. wah kena tag lagi??? hurm kn wat juga la ni ek.. ok2 Myra nn tsu wat sumenyer....ahahhahah