Followers

11 February 2011

KURSUS MEDIA BARU RAKAN APMT

 

salam…

oh dah lama blog aku ni bersawang dah penuh dah labah2 kat dalam blog aku ni, yang mana baru datang baca balik blog aku, tolong tiup2, sapu2kan blog aku ni ye…

berbalik pada tajuk aku, sebenarnya aku dapat invite dari pihak APMT (AGENSI PEMBANGUNAN NEGERI TERENGGANU) untuk mengikuti kursus MEDIA ni.. sebenarnya ikutkan aku dah boleh sangat buat blog, tapi tak salahkan andai aku menambahkan lagi ilmu yang ada ni dan juga menolong kengkawan aku kat kursus ni..

mula2 macam malas je, AL MAKLUM la aku ni ANTI KURSUS, MESYUARAT, SYARAHAN, TAKLIMAT dan whatever lah yang berkait dengan mood2 yang ala2 kebosanan tu, tapi kursus yang aku ikuti ni, bukanlah ala2 SKEMA pun, tapi sempoi je..

aku kursus ni selama 3 hari 2 malam di MARANG VILLAGE, KUALA TERENGGANU.. dekat je.. hehehe.. dekat dengan kawasan KUALA TERENGGANU lah…

so dalam jadual yang diberi, group aku ni haruslah CREATE satu blog yang berkait rapat dengan KAWASAN KUALA TERENGGANU.. banyak gile isu2 pemasalahan yang ada dalam KUALA TERENGGANU ni, dengan infrastruktur bangunan, kemudahan yang diberilah dan banyak lagi…

aku tak nak celoteh panjang2, so apakata korang pergi TERJAH blog aku ni dan beri sedikit komen2 yang bernas, tak kira korang nak KUTUK, atau korang nak puji je memanjang, tapi INGAT!!! tak de hadiah tau… hehehe

JOM TERJAH BLOG KAMI!!! 

sekian….

0 GEDIXXX: