Followers

24 June 2010

BULAN KAWIN…

salam…

hari ini aku malas nak cakap2, kebizian sedikit di sini dan di rumah…

kebizian dalam menguruskan CAFE WORLD… heheheheehehe…

korang layan la gambar kawen kawan-kawan aku dan mat ye… ada lagi sebenarnya, tapi banyak dengan orang, dan lagi banyak dengan pengantin…

dalam  ramai2 kawan ak kawen, ada jugak aku skip tak pergi sebab dan kerana alasan yang tertentu yang munasabah… mintak-mintak dyeorang tak skip bila ak kawen nanti…

BILE AKU KAWEN???? tettttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!

bile lah kan??? hahahhahaa…. k la, korang layannnnnnnnnnzzzzzzzzzzzz..

35608_135045339841835_100000091101150_355865_7336736_n

31369_134679103213821_100000151957482_392508_5848853_n35608_135045359841833_100000091101150_355867_1429962_n

BIHAH ~ kawan sekolah, kawan keje, dan kawan sengal

 

DSC04093 36029_1395631662829_1593341707_934616_1553503_n34487_1838062685927_1671327291_542895_6668259_n

  HIDAYAN @ MULAN ~ kawan sekolah, kawan sengal

29320_1493549536482_1166366183_1418823_7193149_n

KOBERT ~ kawan MAT.. rakan seperjuangan MAT, budak-budak MOTOR

ada lagi sebenarnya, tapi tak tau mane letak, yang ni je sempat cari… yang lain dah malas dah nak cari… so dalam bulan JUN 2010 ni, hanya tinggal sorang lagi jemputan pada hari SABTU ni, kawan ofis aku jugak, lelaki..

INSYA ALLAH tak ada pape aral melintang aku sampai… yang selebaynya bulan 7 nanti..itu pun aku tak konfem pergi ke tak… INSYA ALLAH, aku sampai…

 

p/s : giliran kawan-kawan aku semua dah nak selesai, bile plak giliran aku… tetttttttttttt..

sekian…

2 GEDIXXX:

Dee said...

wah..byknyer kenduri..nti adalah tu jodoh..suruh mat masuk minang cepat..

rATu kEBaYA said...

pack ye dengan kenduri bulan june ni.. lagi2 cuti sekolah..