Followers

05 June 2010

BULAN

salam…

bulan JUN,

bulan CUTI SEKOLAH,

bulan MAJLIS KAWEN…

bulan ni sajeeeeeeeeeee penuh dengan kad jemputan, al maklumla cuti sekolah kan.. dan yang paling aku peliknya, kenapa ramai sangat orang pilih tarikh 12hb JUN??? 12hb JUN sahaja aku terima 5 jemputan.. kawan2 aku semuanya.. baik dan rapat, mampos aku.. mane aku nak pergi ni?? takkan 5,5 aku nak pergi??

INSYA ALLAH kalau aku sempat…

to all my frenz yang buat majlis-majlis penting bulan ni..

aku susun sepuluh jari mohon ampun dan maaf sebab tak dapat nak pergi korang punya majlis.. yang mane dekat2, insya allah aku sampai, yang mane jauh2 aku tak konfem sampai ke tak…

untuk semua pengantin dalam dunia ni, dunia tau..

SELAMAT PENGANTIN BARU

MOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT

DAN CEPAT2 BUAT BABY..

 

 

sekian…

2 GEDIXXX:

Dee said...

cousin kak dee pun buat 12 jun...kenalah pergi..

cheqna said...

salam..

setuju..ramai giler yang kahwin 12 jun..ntah kan sampai ntahkan tidak...