Followers

21 November 2010

KEMBALI BEKERJA

salam..

wahhhhhh, selepas bercuti lama sempena raya ni, dan mulai esok bermulalah tugas kita seperti biasa untuk mencari rezeki tiap2 bulan..

bagi korang di luar dari TERENGGANU, KELANTAN dan KEDAH.. korang akan bermulanya kerja pada hari esok, tapi aku dah mula kerja dah hari ni..

hari pertama kerja selepas bercuti lama, sungguh membosankan, sunyi je opis sebab ramai yang cuti lagi, ramai jugak cuti sebab kenduri kawen, betul tak??

so mane2 yang bekerja tu, SELAMAT MENJALANKAN TUGAS MASING-MASING dan teruskan hidup seperti biasa di PEJABAT..

sekian..

2 GEDIXXX:

Dee said...

selamat bekerja..

ms ayu said...

rindu kamo..lama da tak borak kan..thanx sbb slalu je masok blog org..hehehe