Followers

10 November 2010

TERKENA

salam…

oh malam ni terRAJEN baca blog.. pastu terbacalah blog kawan aku, si AYUMIE ni.. aduh baca punya baca punya baca, sekali di TAG!!!

OMG!!!

terpaksalah buat.. ops!! bukan terpaksa, tapi merelakan diri nak buat demi KAWAN, SAHABAT, SAYANG ku AYUMIE ni.. demi kamo tau, kita buat ni.. ok let’s go with task yang disediakan…

a) Write 5 interesting facts about the person who gave u this award.....

1. mula2 kenal, wow, superb peramah..

2. cantik, dan seayu namanya…

3. seorang kawan yang boleh dikatakan sahabat.

4. pendengar yang setia

5. yang paling penting, pandai memasak minah ni.. hahaha…

b) Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

1. muka nampak sombong tapi peramah, bab orang kata belum kenal belum tau

2. cepat bengang walaupun orang hanya bergurau

3. pemboros tapi sekarang sudah pandai mengawal kewangan demi masa depan dan keinginan diri

4. kuat makan walaupun badan kurus.. tapi time hari tak nak makan, jangan paksa suruh makan.

5. suka research RESEPI, tapi masak entah bila

6. berkaraoke.. nak2 ofismate kaki karok jugak, lepas makan tengahri je konfem pergi karok macam dah jadi satu tabiat kitaorang…

7. menari, pantang nampak orang menari, mesti badan nak bergoyang2, ala2 feel tengah menari kot.. hehehe

8. mencari bende baru yang boleh digayakan tak kira tudung, baju or seluar, walaupun tak mampu tapi hanya berangan pun jadilah

9. makan coklat dan aiskrim, perkara penting dalam hidup.. tak dapat makan macam tak lengkap hidup ni.

10. yes, n lasttttttttttt.. penggemar cerita2 korea.. ohhhhhhhhhhhh i like!! hobi baru nak kumpul cd/ dvd korea lepas ni, yeahhhhhhhh..

 c) Pick your most 10 deserving recipients and describe them...

1. yang ni payah ni, ameklah sape2 nak untuk 2,3,4,5,6,7,8,9 dan 10…!!!

 

dan inilah award yang dapat selepas menjawab kesemua soalan2 ini

award_ku_2

6 GEDIXXX:

ms ayu said...

akhirnya...hehehe...thanks yunk...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

hehhee.. welcome jugak yunk sb rela bagi entry n award

rasp said...

ooo u dgn SD sama ek suka tgk crite korea...
ater dah nama pun adik beradik kan...

Kamariah Awang said...

remove link kakak kat list, pastu add balik... entry x updated

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

rasp : yea2.. dah dikatakan adik beradik, semua perempuan2 anak mak, semua minat korea..

ms ayu said...

yunk orang tag kamo lg..sila jenguk yea..