Followers

08 November 2010

TERKENA SAMPOK??!!

 

salam…

al kisah… aib… al kisah maka tersebutlah kisah, aib… sang kancil datang beramai-ramai mengadap duli yang maha mulia SULTAN FIRAUNNNNN, mane FIRAUNNNN pakai SULTAN, entah.. (slot PENDEKAR BUJANG LAPOK)..

kisahnya bukan kene sampok macam kene rasuk bende2 halus tu, tapi entry aku ni macam kene sampuk je..

aku ni nak menyelesaikan masalah windows kawan MAT.. pastu aku pun carilah balik entry2 lama, sebab kat entry lama aku tu ada keluarkan pasal MACAM MANE NAK HILANGKAN WINDOWS GENUINE..

macam mane WINDOWS GENUINE ni terjadi?? sebabnya, yang kita install tu adalah WINDOWS PIRATE, so kenelah hilang WINDOWS GENUINE kalau dah si pemakai tu menekan butang YES untuk UPDATE.. aku tak salahkan si pemakai, sebab masa aku format tu aku dah agak bende ni terjadi, sb kat tangan aku WINDOWS XP memang yang pirate…

ok berbalik pada tajuknya.. aku cari punya cari punya cari sekali tu entry aku keluar tulisan macam ni

image

kenapa jadi macam tu tulisannya?? macam mane aku nak baca ni?? entry ni dah kene sampuk ke??? hahaha.. lawak pun ada.. aku pun punyalah idea.. aku copy balik tulisan2 ni

image

macam gini pastu aku pastekan kat MICROSOFT WORD

image

lepas pastekan dalam WORD dye takkan kuar terus apa yang ditulis tapi kenelah tukarkan font dulu kepada font ARIAL atau apa2 yang sama waktunya dengannyalah barulah kuar apa yang ditulis sebelum ni.. betul2 buat aku gabra, aku pikir dah kene sampuk pastu dah tak boleh nak ubatkan balik dah.. naseb baik dapat pulihkan.. so bolehlah ikut cara ni balik..

ALHAMDULILLAH, selamattttttttttt…

p/s : kalau korang pun nak belajar, klik pada tulisan kaler biru tu.. tapi korang kene copy dan pastekan dalam word balik la untuk pembelajran yang lebay detail.. TQ!!

sekian….

0 GEDIXXX: