Followers

18 August 2011

MARHABAN DI ASTRO

salam

cerita ni dah lama tapi yang pasti MARHABAN ASTRO ini dilakukan setiap kali bulan RAMADHAN menjelma..

kebetulan kami n GENG nak berbuka puasa di PADANG MAZIAH, KUALA TERENGGANU di hari keenam kita menyambut bulan RAMADHAN tu..

acctually kawan aku si ZUL tu memang familiar dengan ASTRO coz dye EX-DJ ASTRO setiap kali JOM HEBOH diadakan. kebetulan tau, bukan dirancang aku nak nengok mende ni ha, aku tau pun dari ZUL.

ramai jugaklah artis yang hadir, lebih dari satu konfemlah dikatakan ramai kan, so sape yang ada jom kita layannnnnnnnnnnnnn…



296031_162135353862230_158771554198610_321051_6023346_n
300374_162135250528907_158771554198610_321049_7879850_n  300300_162135603862205_158771554198610_321055_124695_n 

DSC_9005  297678_162135440528888_158771554198610_321052_8358997_n
artis-artis yang hadir kumpulan AL MAULID, HAZAMA AF, YAZER AF, IDAYU AF, AFIQ AF dan dimeriahkan lagi dengan pengacara dari RAJA LAWAK ANGAH dan LAN…

kumpulan AL MAULID memanglah sangat syok dengar sorang dyeorang, mendayu2, suara seperti berombak2 wahhhhhhh gitu…

HAZAMA sangatlah hensem di luar dan boleh jadi pak lawak, aku duk nengok kat dye je memang dye buat lawak bodo dan selamba je dgn orang2 terengganu org cakap kalau politik tu BERJIWA RAKYAT la.. haaaa mcm tu, boleh??

dahla tak mo buat ramalan banyak2, aku tak kenal mana dengan yang selebihnya tu.. kalau korang nak dengar alunan suara dyeorang korang boleh klik dekat page GENG tu.. kat situ ada video nyanyian dorang..

sekian…

1 GEDIXXX:

sW33tdARLiNG said...

zulfan loikeee hazama