Followers

08 August 2011

RAMADHAN KEDUA

salam…



pejam celik, pejam celik dah 6 hari kita berpuasa hanya tinggal 24 hari je lagi kan..


sekarang ni tak mo cakap banyak, sebab puasa kan, nanti terlebih cakap aku dapat dosa… hehehe.. so aku tayang jelah gambar2 aku di ramadhan kedua berbuka puasa di luar bersama dak2 photographer dari KUALA TERENGGANU dan KOTA BHARU dan sajian berbuka ini ditaja oleh abam bucuk aku dari KOTA BHARU..

TENKIU ABAM KU KIMIE KERANA BELANJA ADIK MU WALAUPUN AWEK MU SOMBONG.. HAHAHAHA boleh gitu?? lantak la, dye sayang adik dye yang ini so dye tak kisah aku kutuk awek dye pun.. lalalalala.. jom layan je, gambar banyak sebenarnya tapi aku letak yang ada muka aku je, itu yang penting.. lalalala…


DSC_8886 
kami MODEL tak BERTAULIAH kat restoran ni, time ni duk menunggu dak2 lain sampai, gile lambat janji jam 6 petang tapi dekat2 nak berbuka baruuuuu cukup jemaah.. adoyai budak2 laki la ni janji tak tepati..


DSC_8897 

time ni makanan dah dihidangkan tapi kami baru je naik melihat pemandangan, kalau korang nak tau kenapa motif budak2 ni pilih kat sini sebab view kat sini memang sesuai untuk jiwa budak2 photographer… tapi sayang, aku tak amek plop gambar view dyeorang amek tu.. nyesal kejap… 

 

DSC_8924   DSC_8920 
DSC_8921    DSC_8923



inilah gelagat kami ketika menunggu waktu berbuka nak menunggu ahli jemaah lagi 2 orang yang lambat sampai… budak 2 orang tu selalu lambat kalau berjanji dengan dye.. ops!! kalau korang nak kenal orang yang belanja tu tu diaaaaaa gambar dye yang baju putih tengah berdiri tu, itulah KIMIE a.k.a BOSS PICTURES (FB) a.k.a abang aku yang bengong.. abang didalam bidang ini je tau, bukan abang betul2 atau abang ehem2.. hahahaha.. dan tudung pink perempuan yang mengadap kat luar sana, bukan sebelah ada anak tau, yang sebelah sana, samar2 je nak nampak tudung dye tu, itulah awek dye, sombong giler.. hahahaha.. mati aku kutuk awek dye..

AMPUN DAN MAAF DIPINTA tau abang ku yang gilers.. hehehe..

sekian..

mood: berbuka apa ye aku hari ini…