Followers

04 October 2011

REZEKI AKU

salam

ini adalah sambungan cerita raya.. walaupun raya dah habis, tapi mood nak sambung cite raya ada sikit je lagi tak cerita..

2 weeks ago aku de KUALA LUMPUR sebab ada event yang patut aku sertai sedikit dan ada kerja yang perlu diselesaikan kat sana tapiiiiiiiiiiiii tak jadi nokssssss, kerja shooting group yang aku join IDEAL PHOTOGRAPHER kenalah batalkan…

dah batalkan, so aku amek lah peluang pi jenjalan ngan KAKAK dan encik #ChentaHati.. jom la layan gambo je…


313310_194187963983581_100001771378729_436193_1135477321_n



Ini adalah open house + portluck lah.. Nak jadi REZEKI aku, untuk sertai kakak aku pi OPEN HOUSE yang banyak bagai tu.. ALHAMDULILLAH… ini rumah kawan kakak aku yang hujung sebelah pakai tudung purple tu.. aku adalah low class skit, sb dok kenal.. hehe, so sipi-sipi je tak malu, selebihnya malu-malu.. SUCI je kan muka pemalu aku tu.. wakakaka..

time ini, jejaka idaman perempuan semua ke sembahyang JUMAAT dah kata hari JUMAAT kan, eh kata ke?? tak katalahhhhhhhhhhhh… ok2, ini adalah pada hari JUMAAT.. ok dah kata dah… (mengarut melebay!!!)

 303140_194188117316899_100001771378729_436196_10089660_n-horz-vert

  

ketika mereka sedang bersembahyang JUMAAT aku adalah kepuasan kerana aku tak de orang nak sembang, kakak aku haruslah sembang dgn segombolan kumpulannya..

so korang tgk ler gambar kat atas tu, gambar aksi MAUT AKU DAN ZULFAN.. sampai ZULFAN cakap, “UMMI, UFFAN PENAT DAH CIUM UMMI JE” ekekeke.. ZULFAN adalah orang yang paling senang untuk dicium..

korang tengok la gambar semuanya mengedik ngan ZULFAN si IKA??? minah tu?? harammmmmmmmmmmm asyek dgn ANGAN2 dye je duk joget2 macam princess la.. ZULFAN jugak stylo.. ekekeke

dah selesai je JEJAKA2 balik dari MASJID, terus je lahhhhhh kami slow2 berangkat sebab nak ke rumah kedua OPEN HOUSE pula di klang.. yang tu NEXT ENTRY la, sebab aku adalah VANGGA dapat jumpa seseorang..

seee yawwwwwwwwwwwwwww…

sekian…

0 GEDIXXX: