Followers

01 December 2011

ORG PUNYA KISAH.. TM??

salam…

aku tak mo cakap panjang, sebab mood sekarang hati aku tengah membara pasal sorang lelaki.. KISAH KECIK tapi dah jadi BESAR kerana hadirnya KOMEN YANG BERTAULIAH BELIAU

TM1



BULATAN HITAM
: itu adalah komen lelaki yang membuatkan aku jadi naik HANGEN SATU BADAN, kalah IBU MENGANDUNG…

BULATAN BIRU : itu adalah kawan aku.. dye memang dulu ANTI dgn TM.. dari aku 1 OPIS dengan dye lagi..

KENAPA AKU HIGLIGHT NAMA WARNA MERAH sebabnyaaaaaaaaaaaa NAMA BELIAU HARUSLAH DITUTUP sebab aku masih lagi MENGHORMATI KAUM KELUARGA BELIAU.. aku kenal siapa mak, ayah, kakak, adik2 dan ipar duai dye..


TM2

ini adalah jawapan yang aku telah berikan kepada SI BULATAN HITAM itu.. sorylah andai kaum kerabat dye baca, buat terasa hati.. tapi patutkah beliau SOUND aku tetiba..


TM3



ini pula status yang aku tujukan kat LELAKI yang MENGAUUUUUMMM tetiba tu..
kenapa komen aku kasi semua org baca.. tengok pada GAMBAR nama AI ZUD DINK tu, dye juga pekerja TM, dye adalah kawan aku a.k.a kawan encik #CHENTA.. aku ngadu kat dye, bleter2 kat dye, tak de dye nak naik HOT macam si LELAKI itu…

aku pelik kenapa dye sound macam tu, dye ada SHARE ke dengan TM?? kalau ada sekalipunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…

CUSTOMER ALWAYS RIGHT!!

kalau tiap2 bulan TM mesti buat hal, patut ke kita sebagai CUSTOMER duk diam buat tak tau je, sedangkan TIAP2 BULAN bayar bil.. kalau LAMBAT dyeorang KOL mintak dan2 tu jugak pi bayar, tapi time kita DYE BUAT REPORT tu adalah sebagai report biasa yang tak perlu nak buat cepat2..

FOR TM PLEASE TAKE NOT..

aku kol CUSTOMER SERVICES tak meraung macam ni skli, aku sendiri cakap bersopan santun, berbudi bahasa, tapi datangnya lelaki tadi aku tak marahkan TM tapi balik2 aku nak marahkan dye.. walhal dye hanya pekerja TM sahaja… 

KALAU KORANG TEMPAT AKU, APA KORANG RASA TETIBA ORG DATANG SOUND MACAM TU??



sekian…

4 GEDIXXX:

Dee said...

marah gaklah..tp camana kawan kepada kawan awok boleh comment..eh..awk tak set privacy setting eh..gi lah set..friends only can comment..huhu...

kazmyra afkar said...

kak dee : yg jadi boleh kawan kepada kawan tu sb mira dah delete dye baru nak print screen bende alah ni.. kalau tak dye mmg fren dgn mira, sume bende mira privatekan

matahati-aishahazhar said...

dia tak baca komen tu betul2 lah tu.. tetiba terus nak hangin je.. tu yang jadi komen tak bertempat.

InaAchik said...

akak pernah ade kes ni. akak pung pang marah kat TM, skali ade kwn nyampuk kata mcm2... sebab: dia keje ngan TM. sekali UNFRIEND smp skrg! muakakakkaaaa...