Followers

16 May 2010

7 HARI SEMINGGU..

salam…

oh tetiba hari ni mood aku kurang kerana khabar berita pasal keje aku yang kurang enak didengari oleh aku, ketua aku dan rakan kerja aku yang lain…

petang tadi kawan aku ada tanya aku yang ada baca email tak pasal jadual kerja baru… aku pun terus buka email n check.. n u know what?? aku memang tak setuju gile dengan jadual ni..

GILOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS…

dalam seminggu kene keje 43hours… dan hari JUMAAT dan SABTU kene buka.. what??? biar betul.. aku betul2 tensen, nak nanges, nak ngamuk, nak macam2 la pn ada…

kedai yang buka 24hours pun reti keje 6hari dalam seminggu inikan pulak aku yang menerima kunjungan rakyat a.k.a belia datang guna internet free beb… adoyai….

aku dah mula pening n tensen.. macam nak berhenti 24hours pn ada.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh… tensen2…

sabar k, sabar… coolllllllllll… tarik nafassssssssssssss, hembusssssssssssssssssss…

fuhhhhhhhhhhhhhhhhh….

aku ngah slow2 cari keje laen.. dan kalau boleh nak sambung belajar… huhuhuhu…

sekian…

5 GEDIXXX:

Lia said...

sabar2 jgn tension ye.. (*_*)
slow2 cari keja lain. keja smpi cuti pun takde takda maknanya kan..

Dee said...

giler ar..xkan xde off day..

rasp said...

adehhh...tak kan kot no rest day...
cannot2.....
cari je keje lain sis....

kazmyra afkar said...

lia : tu la pasal.. mcm takde rehat terus... geram je kan...

dee : tu la pasal.. hari sabtu ni kursus, so nak bangkang habes2an

rasp : ngah slow2 cari keje laen, kalau tak dapat, nak sambung blajar kot...

matahati-aishahazhar said...

sabar ye.. jgn tension.. tapi teruk jugak tu..