Followers

01 May 2010

LABOUR DAY

salam..

SELAMAT HARI BURUH UNTUK KORANG2 YANG BEKERJA DI PEJABAT ATAUPUN DI RUMAH..

di hari BURUH ni, di dalam keceriaan semua orang bercuti beriadah, aku terima khabar berita buruk…

YA ALLAH, berita ni yang aku tak nak dengar sepanjang hidup aku…

kawan MAT, atau kepala kumpulan MAT, YOYO.. dye kol bagitau MAT excident… YA ALLAH, aku dah terketar-ketar dengar, percaya tak percaya…

berita yang aku dapat, MAT patah tangan kanan… aduh… mintak-mintak MAT tak ada pape lagi yang teruk…

memang KONVOI dye kali ni aku dah tak sedap hati, dah banyak kali aku melarang dye pergi, tapi dye degil, pergi jugak dan akhirnya ini berita yang aku dapat…

YA ALLAH… hati mane tak risau, orang tersayang jadi macam ni…

aku dah tak de kata-kata lagi… aku stop sampai kat sini…

p/s : CHENTA HATI, MINTAK-MINTAK KAMO TAK PAPE, KITA DOAKAN KAMO KAT SINI… LENKALI DENGAR LA CAKAP KITA…

 

sekian…

0 GEDIXXX: