Followers

28 March 2011

KECOH-KECOH

salam

aku hutang banyak entry..

jom pergi entry yang duk kecoh-kecoh sangat ni..

entry MAK aku dan KAKAK aku..

sehinggakan dalam masa 1 hari 2 hari tu mak aku kuar kan 2 entry.. gila kentang!!

lagi satu entry YANG INI!!

aku rasa aku tak patut r kuarkan entry tu sebabnya mak dan kakak aku dah keluarkan entry tu..

so kalau korang nak baca yang mane belum baca tu, korang klik je la yang mane aku dah link kan..

akhir kata dari aku, bagi laluan kat tuan tanah nak posing sikit ye..

SDC11921

gambar ini untuk entry lagi satu..

sekian…

2 GEDIXXX:

RaHsIa HaTiKu... Eja GaNu said...

oit mg x follow pun aku op...wt byk kit hahaha (model pkse terus)

Dee said...

wah..kemain lagi..bila lak time awk nak naik pelamin tuh? hihihi..