Followers

07 March 2011

MENINGGALKAN AKU

salam..

oh hari ni sungguh sedih dan sangatlah sedih.. sebab apa sebab……

ini budak..

31328_115196115182536_100000764432389_94464_5898099_n

dah pergi kerja jauh dari TERENGGANU…

selama kitaorang bersama 2 tahun ni, tak pernah berjauhan.. kalau berjauhan pun tak sampai seminggu, tapi kali ni lebih dari seminggu aku berjauhan dengan dye.. sedih je…

tak pe lah demi mencari rezeki untuk diri dye, aku redha je..

pesanan penaja : b duk sana baik2 ye, jangan noti2.. jangan ngorat2, jgn layan perempuan goda, tengok je takpe..

wah!! baik aku kasi tengok perempuan kan??!!! eh korang ingat bila korang pesan jangan tengok perempuan dye tak tengok ke, lelaki ni tak lari dari tengok perempuan la, so aku kasi dye tengok perempuan tapi nak ngorat2 gitu JANGAN!! aku tak redha!!

hehehe…

dah la sampai sini je sebelum air mata aku berderai..

sekian…

4 GEDIXXX:

rasp said...

sila dengar pesanan penaja gf awak tu ye :)
bila jauh2 bertambah sayang ooo *ihiks*

Dee said...

alahai..siannya..rindu-rinduan jadi kenang-kenangan..eh2..ternyanyi lak :)

Wanie Affandi said...

pesanan penaja yang complete..hehehe

::NelyLeyana:: said...

uhuhu...

releks2...