Followers

14 March 2011

TERLEBIH RAJEN

salam…

semalam aku adalah terlebih rajen nak buat itu dan ini bila aku tengok macam2 buah ada dalam peti ais..

aku tak naklah berleter panjang, so korang layan je ye..

ops!! ada satu gambar ni mesti buat semua orang kecur air liur, terbaik wokkkkkk… aku buat sendiri ok bende alah tu, bukan beli.. senang je, semua orang mesti tahu..

SDC11800

SALAD DAN BUAH EPAL

ini adalah permakanan diet ye.. aku bukan nak berdiet tapi tekak ni terasa nak makan bende alah ni, epal dah lama aku peram dalam peti tapi tak ada masa nak buat..

cara membuatnya ofcoz korang tau kan macam mane, kalau tak tau sila search GOOGLE ok..

SDC11799

MEMPELAM DAN NISAN COLEK

oh yang ini buat kecur air liur korang, ye dok?? tipu kalau orang tak suka makan mempelam dan ada colek.. tak kira kicap saje ke, garam saje ke, asal COLEK.. betul tak??

kali ini aku buat menggunakan nisan senang je tumbuk nisan ni lain rasanya daripada korang blend nisan tu pastu letak lada jarum dan sedikit kicap untuk rasa yang sekata, korang boleh letak belacan sikit tapi aku tak letak sebab aku adalah orang2 yang tak boleh makan belacan…

senang je kan…??? kalau senang buat ler.. sodappppppppp….

SDC11803

sekian….

13 GEDIXXX:

Dee said...

nisan tu apa? cili ke? mcm batu nisan lak..hehehe..

Eye_nee said...

Kecur pulak air liur tgk mempelam tu..

kazmyra afkar said...

DEE : sis, tu GULA MELAKA

kazmyra afkar said...

ENEE : hehehe, makan jom

Eja GaNu said...

ermmm dapnye nk gop..cm x cye lop k.myra ite jd rjin hehe

sW33tdARLiNG said...

nisang slaluuuuuuuu

kazmyra afkar said...

EJA : mengom,.. next dating aku buat tapi janji ada pelam..

kazmyra afkar said...

kakak ; dok au orng luar pnggl npe, nak wak gane, ambe org kampung

Qaseh Dalia said...

uwaaa sedapnye colek buah ! huh wat org terliur je

kazmyra afkar said...

QDA : yunk terliur ke?? cepat2 pergi cari mempelam.. hehehee

matahati-aishahazhar said...

nisan klu mak akak panggil madu...

Anonymous said...

BW & folo..mehla jenguk belog ai..salam kenal (^_^)

p/s:terliur tgk mempelam tu...

kazmyra afkar said...

NBR : terima kasih.. saya akan jejak...