Followers

08 September 2011

MANJA

salam

 



lately ni hati aku cukup2 sensitif… orang marah sikit je aku konfem nangis… orang bergurau dengan aku sikit yang menyentuh perasaan konfem aku terasa hati.. dah nak seminggu dah, mood aku ni kejap nanges kejap marah tak menentu..

nak cakap datang bulan, takkan sampai seminggu tak pernah2 aku rasa macam ni begitu lama, biasa 2,3 hari je rasa macam ni terus elok sebab datang bulan, tapi kali ni lain sangat2..

datang pula masalah yang tak pernah aku rasa… kali ni aku terasa.. adehhhhhh besar betul masalah ni sampai aku tak dapat nak kawal dan nanges2 dalam opis, aku tepis kawan2 dalam ofis ni demi hati aku yang betul2 tersentuh.. aduh…

minta ampun dan maaf andai ada salah dan silap aku kat semua… mane tau umo aku tak panjang dengan perubahan yang berlaku kat atas diri aku…

sekian…

0 GEDIXXX: