Followers

09 November 2008

FEI WORLD EDURANCE CHAMPIONSHIP 2008 at TERENGGANU





Ini adalah sebahagian pict yang aq nak kongsikan kat korang semua.. aq p tengok sambutan FEI WORLD CHAMPIONSHIP 2008 di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin pada 5hb Nov 2008.. Fuh ramai rakyat Terengganu turun padang untuk menyaksikan keramaian di sana.. Al-maklumla, rakyat Terengganu ni dahagakan keramaian seperti ini, bila dah dapat macam ni, dari Hulu Terengganu pun sanggup turun Kuala Terengganu dan ke Gong Badak untuk menyaksikan sambutan yang telah dibuat.. Ramai juga artis yang datang antaranya Ella, Mila, M.Nasir, Mawi, Ramli Sarip n ramai lagi la... tapi antara banyak-banyak tu, aq paling suka layan lagu yang dinyayikan oleh Ameng Spring, lagu PESANAN BUAT KEKASIH.. kat bawah ni aq dendangkab lagu tu untuk korang semua ye... kita layan la sama-sama lagu tu, besh bangat... SEKIAN....






video

3 GEDIXXX:

el-jober said...

majlis pasal per nih??xtau pon..

aFkaR'z said...

daraaakkk!!!

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

pasal majlis pembukaan permainan kuda dengan AGONG kiter...