Followers

20 November 2008

New Layout...

apa macam dengan layout baru aq??? cantek x?? he6, ini ada la hasil usaha kakak ku yang cantek, lagi lawa, lagi kiut miut, lagi pemuran n baek hati (BODEK!!!!).. dye punya la banyak komen layout aq ni, jadi apa lagi, aq mintak la dye buat kan tok aq, aq bukan malas nak buat tp tak de masa la, banyak keje ni... (gaji xnaek2 jugak!!!) :D, jangan marah ye BOS!! aq bangga dpt kakak macm sweetdarling tu (sweet ngak!!!) huhhuhuhuu.. pe pendapat korang dengan layout baru aq ni?? cantek x??? sila la, bagi komen sikit, aq terima seadanya...AMIN.....

Sekian....

4 GEDIXXX:

aFkaR'z said...

cantekk... baeknya kakak awak tuu... untung awak ada kakak kan?

macam saya ni takde kakak, takat ada kakak ipar jer...

el-jober said...

hurmmm..agak menarik laa..warna feminin & simple..tapi credit utk kakak awak laaa...kalo ader contest layout tercantik then blog awk laa pemenangnyer..hadiah tu akan menjadi milik kakak awk laa kot...kan??kan??

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

el-jober : tau takpe, tapi kalu de paper award, malas la nak kasi kat kakak tu sb gue dh gantikan perfume kat dye... kiranya balas la ni, sya kasi perfume, dye kasi layout.. bukan kene bayar pun walaupun berbudi.. he6

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

afkar'z : ha'ah la, baeknya kakak aq tu... ya allah payahnya nak dpt kakak mcm gitu... mmg la awk tak de kakak, da awk yg jadi kakak sulung... he6.. BENGONG KAKAK AKU....