Followers

05 November 2008

Tag Lagu Cinta

Tadi aq de la terbaca blog kakak aku.. http://www.sweetdarling79.blogspot.com/ tentang tag lagu cinta ni.. aq bukan malas nak update blog aq ni, tapi aq tak de masa yang sesuai la. Al-maklum la, aq ni keje macam-macam, semua keje aq kene buat.. jadi sementara bos aq tak de ni n aq plak tengah rileks (BARU LEPAS MENGAJAR) jadi aq nak la usik sikit bab2 lagu ni.. aq bukannya layan jiwang sangat sebenarnya, tapi bila time seday n teringat kisah-kisah lama tu, aq layan juga la lagu jiwang ni... kat bawah ni lagu yang aku paling suka sebab lagu ni bukan sekadar artis kesayangan aq tapi juga senikata/ lirik lagu ni memang dalam kata-katanya.. cuba korang hayati lagu ini, bagi orang-orang yang pernah kecundang dalam cinta, memang tangkap nangis la...he6 :D


video


Nyayian : Erra Fazira
Lagu : Ingin Tahu


Tidak sukar untuk ku membaca hati mu
Bila mata lebih lantang bersuara
Apa ku percaya dedaun mekar di pepohon
Rupanya gugur di musim luruh
Dalam diam cinta telah merubah hati

Dalam diam persimpangan menanti
Bila berdampingan jalinan mesra tiada lagi
Tiada sinar kasih menyinari
Mungkin diri mu dah ada pengganti

Yang melukis senyuman hati mu dah dicuri
Mungkin juga diriku sudah menyusahkan
Tidak sempurna lagi apa itu kah di hati
(Korus)

Demi kasih kita katakanlah sayang
Hanya awan mendung yang kan menanti kita
Tak guna berpura jika hati tawar
Oh demi kasih kita ikhlaslah pada ku
Masihkah punya ruang di sudut hati mu
Atau dah tertutup pintu di hati mu
Katakan ku ingin tahu
Ingin tahu kerna masih sayangkan mu
Dah ku faham bibir enggan berbicara

Mungkin tak sanggup lihat ku kecewa
Setelah sekian lama impian di bina bersama
Namun takdir punya kisah berbeza
Tak terbayang pedih rasa di hati

Tak pernah ku alami tak bisa di ubati
Tanpa mu di sisi ku bagai hilang punca
Ku hilang segalanya hanya kau saja ku cinta

(Ulang korus)
Sayangkan mu…
Ku ingin tahu…

0 GEDIXXX: