Followers

21 April 2011

ALHAMDULILLAH

salam…

malam ini aku memang terlebih rajin, kebosanan melanda terhadap diri ini, tadi baru saje ibunda berangkat pergi ke KUALA LUMPUR untuk bersama2 berjalan seiring dengan kakanda tercinta iaitu kak amy untuk balik kampung sempena bufday cuzen aku dan sekaligus menyambut FAMILY HOLIDAY..

HEPI BECOMING BUFDAY MY LOVELY SWEETY N HOT KAZEN…

ok malam ni aku nak bising pasal penyambungan kontrak aku.. ALHAMDULILLAH, pejam celik, pejam celik dah setahun lebih aku bekerja.. so semalam aku dah dapat penyambungan kontrak selama 6 bulan..

sebenarnya ada 3 peringkat, PERINGKAT CEMERLANG DALAM PRESTASI KERJA dapat sambung kontrak selama 1 tahun, SEDERHANA CEMERLANG 6 bulan dan KURANG CEMERLANG 3 bulan.. so aku dapat yang 6 bulan.. tak pe lah dah itu rezeki aku sebenarnya..

so minggu ni sepatutnya aku kena siapkan semua surat perjanjian akuan menerima kerja dan juga perjanjian bekerja aku, tapi malang sekali aku tak dapat siapkan.. nak buat macam, tak de mak aku alamtnya patah kaki aku ni..

kalau dulu2 ada jugak si pengarang jantung pisang aku meneman aku, sampai kawan tu tertido sebab duk teman aku ke hulu ke hilir selama 1 hari

DSC03750[6]

gambar ni aku pernah keluarkan entry tahun lepas DI SINI

sekarang DYE dah ada jauh berbatu2 dari aku, so tak dpat lah dye yang nak teman aku ke sana ke mari lagi.. kesian kat aku kan??

untuk menyiapkan semua kerja ni, aku terpaksalah tunggu mak aku balik MONDAY ni, kene sabar menantilah aku jawabnya..

to my LOVELY BOYFRENZ : i mish u very2 much…

to my LOVELY MUMMY : semoga selamat sampai…

sekian…

1 GEDIXXX:

Dee said...

mak gi singapore ye..pandai2lah berdikari ye..hihihi..