Followers

30 January 2009

3 DARA PINGITAN PART 2

Korang ingat tak kisah dulu ak pernah bercerita bab 3 dara pingitan.. ala anak2 saudara ak tu la..


"ZULAIKHA, EZFIRDINA, KHAIRINA"


sempena Tahun Baru Cina ni, cuti kan panjang jadi akak ak dari Kuala Lumpur n abang ejaq ak dari PAKA ada balek, kitaorang berkumpul anak beranak. semua ada... yang adanya MAK, ABANG KIM, KAK ANI, KAMILIA, KHAIRUNNISA, KHAIRINA, KAKAK MAYA, ABANG LAN, ZIKRI, ZULFAN, ZULAIKHA, ABANG EJAQ, KAK LINA, EZZEDDIN, EZFIRDINA, MYRA a.k.a AK, YANA... fuh FULL FAMILY tu... ramainya................. besh giler biler semua dapat berkumpul, Raya Aidilfitri tak macam tu, kan,kan,kan,kan,kan,kan,kan,kan,kan,kan!!!! yela Raya Aidilfitri or Aidil Adha, mana ley macam tu. diaorang kan da kawen, kekadang yang tu balek umah sana, pastu taun depan plak balek umah sini. kini bergilir-gilir la turn beraya tu... ye tak???!! eh, silap topik... jadi ak nak share ngan korang pict "3 DARA PINGIITAN NI"...




DARI KIRI ZULAIKHA, EZFIRDINA DAN KHAIRINA.

SEKIAN....

1 GEDIXXX:

sWeEtdARLinG said...

anok aku comey sekali!