Followers

25 January 2009

terkezut!!!!

kihkihkihkih... kalo korang nak tau pe yang ak terkezut sangat ni... ha... jeng3... (suspen la konon!!!) sebenarnya akak ak n anak2 nya da balek... diaorang buat "terkezut" kat kitaorang (mak, ak n yana) sedangkan abg2 ak da tau lol diaorang nak balek, bajet diaorang nak balek hari Selasa, tapi disebabkan abang ipaq ak tu SIBUK bagai, terus abang ipaq ak bagi akak ak balek dulu, lebay awl dari dye.. jadi akak ak drive sendiri balek, dari kL kul 11 sampai kT kul 6 lebay.... laju tuuuuuuuuuuuuuu!!!! akhirnya, rindu ak kat anak2 saudara ak terlerai jua... ikhikhikhikhikh.... cam seday je, sebenarnya tak seday, tapi ak hepi....


budak 3 orang ni lol ak rindu bangat ni, si mama nya ak tak rindu pun...
kihkihkihkih....

2 GEDIXXX:

Qaseh.Kama said...

ehehehe...penangan anak sedara tuh. nnt, anak sendiri lagilah...

sWeEtdARLinG said...

surprise kaaaan? kan kan kan?