Followers

30 January 2009

GERHANA MATAHARI

Pada 26hb Jan 2009 (Isnin), gerhana matahari muncul... cewah... ak tak dapat tengok sb time gerhana matahari terjadi ak de kat dalam MYDIN MALL... jadi tak sempat la tengok gerhana matahari tu, pada esokkan harinya. Abg ak a.k.a Abang Ejaq balik dari PAKA dan tunjuk video kat ak pasal gerhana matahari yang berlaku semalamnya... dia cakap kawan dye ambek time tu, jadi ak nak jugak kongsi dengan korang.. memang bahaya la GERHANA MATAHARI ni.. berkelip2 cahayanya.... seumur hidup ak, ak tak pernah tengok gerhana matahari secara live, tapi nak buat mcm mana, tak ley tengok secara live, bley tengok kat video pun ok dah... yang ni betul2 punya tau, kawan abg ak ambek kat PAKA...



GERHANA MATAHARI AT PAKA, TERENGGANU


sekian.....

1 GEDIXXX:

sWeEtdARLinG said...

aisshhh bakpe aku tak tengok arrr? bz sangat kot!