Followers

17 November 2011

CAMERON HERE WE COME

salam..

wah2, kenapa aku sangatlah rajin, kerana hati aku sangatlah hepi sebab mood bercuti berkobar2.. aku nak bercuti ni.. malam ini akan berangkatnya aku, mat dan kawan2 lain ke CAMERON HIGHLANDS.. yeay~~

suka2…
suka-suka jugak, tapi demi jasa baik kalian semua, aku mintak  dgn korang tolong doakan keselamatan kami pergi dan pulang ye, almaklumlah musim hujan ni, berdebar jugak nak panjat ke atas sana..

nantikan entry seterusnya..

2011-06-29 18.46.40

gambar ini adalah hiasan semata2.. memang ini baju aku yang dibuat oleh encik chenta untuk aku time dye nak pergi konvoi baru ni, tapi idoknya dye pergi, dye tolong buatkan je sebab time tu dye tak dapat cuti, sebab tu kali ni dye nak ikut sama meronggeng di CAMERON HIGHLANDS…

sekian…

3 GEDIXXX:

rasp said...

smoga selamat pergi & balik...
bestnya ke cameroon....
jagung dia sangat lah manis :)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

terima kasih kak.. terpikir jugak nak beli jagung, tp tgk keadaan cam ne, dah la hujan2 ni.. hehe

rATu kEBaYA said...

selamat pergi dan balik ye dek.. nanti jangan lupa petikkan stowberi untuk akak ye.. hehehe