Followers

23 November 2011

lambat wish..

salam..

alamak!! orang dah wish semalam, tapi hari ni baru aku nak wish..
anyway, TAHNIAH MALAYSIA.. I proud with u, MALAYSIA..


malaysia-flag1


Untitled-1_83

 



PENJAGA GOL yang hensem… APEK a.k.a KHAIRUL FAHMI.. gol penalti yang terakhir bagi INDONESIA dye buat bola tu tak masuk gol, time tu aku rasa macam nak g peluk cium je tiang gol tu.. hahaha, nasib  baik aku kat rumah dyeorang kat INDONESIA kan… teringin nak peluk si KHAIRUL FAHMI tu.. tapi tak boleh nak peluk, giler koooooo nak peluk dye nanti #retis kita sentap.. hahaha…


67668_447999174905_246271459905_5137883_3978373_n
KETUA KUMPULAN yang mantop.. eh betul ke dye KETUA PASUKAN erk?? aku rasa betul dah kot, sila betulkan aku jika aku salah… BADROL BAKHTIAR.. YA ALLAH, semasa sepakan terakhir time tu kaki aku dah menggigil kecut ketakutan.. time bola tu terkeluar balik, hati aku macam alamak, tak de rezeki lagi ke?? sedih kejap tau…

tapi kemudian ada tergelincir sikit dari tangan penjaga GOL INDONESIA tu kemudian bola tu cepat2 lari masuk dalam JARING GOL, time tu HANYA TUHAN je tau betapa kuat suara aku memekik kat rumah.. hahahaha.. gembira ok…

 


GEMBIRA, BANGGA dan macam2 lah hati aku.. HEBAT KO MALAYSIA, bola sepak KEKAL DIHATI MALAYSIA..

I LOVE MALAYSIA…

p/s : untuk pengetahuan korang, entry ini adalag auto publish dan ketika ini aku didalam bus pergi meninggalkan KUALA TERENGGANU dan menyertai kursus di PORT DICKSON, doakan perjalanan kami selamat sampai dan pulang ye.. insya allah..

KU MENGHARAPKAN HATI AKU HAPPY DENGAN KURSUS INI.. hahaha, aku bukan kaki mendengar org taklimat.. yang aku suka, HOLIDAY.. yeahhh.. ~~

sekian..

0 GEDIXXX: