Followers

21 November 2011

TAK SANGKA

salam…

hye guys…
akhirnya aku kembali di TERATAK KAMPUNG HALAMAN ku.. cewahhhh, macam lah selama ni duduk di perantauan kan..
tak boleh blahhh.. hahahaa

ok sekarang aku nak share sikit ni, sikit je.. tak mo banyak2.. lepas ni aku nak keluarkan entry percutian aku, tapi buat masa ni nanti dulu coz gambar2 aku masih belum dapat dari group aku.. so korang layan cerita ni dulu k..

carta1

carta



bende alah ni lah yang aku nak share sangat2 ni ha… konfem korang cakap, apalah budak ni kan, bende ni pun nak share..

sori la, aku bukan nak menunjuk2 tapi aku tau korang lebih hebat daripada aku.. dan ini adalah carta yang aku pestime tengok daripada account NUFFNANG aku sendiri.. tak sangka berwarna warni macam ni..

aku sangka ini adalah berkat kerajinan aku selama aku duk buat entry tiap2 hari.. bangga mak kejap nokssss sebab ada yang sudi melawat blog makk yang tak seberapa nak rajin ni..

aku tau korang lebih hebat.. tapi bagilah peluang kat aku yang tak berapa hebat ni nak menjadi hebat macam korang… korang senior, aku ni kan junior.. hahahaha

bukan carta ni sahaja berwarna warni, peratusan orang melawat blog aku pun meningkat.. baguskan.. ALHAMDULILLAH.. moga2 NUFFNANG aku pun meningkat. REZEKI itu datangnya dari ALLAH S.W.T… ada rezeki untuk aku, adalah DUIT NUFFNANG lebih untuk aku..

INSYA ALLAH…

sekian…

4 GEDIXXX:

rasp said...

tahniah sis...
smoga makin meletops blog nie...

kazmyra afkar said...

tenkiu sis sebab sudi menterjah blog ini walaupun masih lagi bersawang pemalas.. hehehe

Dee said...

kak dee pya nuffnang...carta apa pun tak tjuk..sib baik earnings dia tunjuk..huhu..

kazmyra afkar said...

eh ye ke?? mira semua ada.. tapi apa pun earnings paling penting, kan kak dee.. hehhee.. sama2 kita berjuang.. yeahhh