Followers

22 November 2011

my best buddy

salam..

hari ini adalah entry kedua terakhir aku rajen, sebab besok aku dah berangkat ke PORT DICKSON demi menjalankan tugas yang diwajibkan oleh kerja aku..

best jerk jenjalan kan.. lepas pi CAMERON HIGHLANDS terus ke PORT DICKSON, walhal korang tak tau, aku tengah kering ni sb dah shopping sakan di CAMERON baru ni, now nak ke PORT DICKSON pula, naseb baik semua ditanggung..

DSC_0653

FATEN, my best buddy aku.. ohhh sangatlah gedik minah ni kan.. hahaha.. dah kawen dah ko FATEN, tinggal aku kelip2 menanti jodoh yang tak tau bila nak tiba..

FYI aku pergi kenduri akad nikah dye je, yang bersanding keesokan harinya aku tak pergi sebab melayan banyak lagi majlis yang ada.. tapi kira oklah aku menemani hari debarannya.. hari bersanding non ado dye berdebar, lagi tak sabar menanti malam adalah.. hahahaha.. opsssssssssssss!!!

time akad nikah dye, aku menjadi pengapit tetiba, diheretnya aku tetiba duk tepi dye siap cakap “mung jangan tinggal aku mira” hahaha… punyalah berdebar si pengantin ni kan.. hahahaa… time tu dengan aku sekali berdebar.. macam aku nak nikah je.. hahaha…

oh lupa nak bagitau, si faten ni amek tarikh yang amat2 aku nak sangat dulu2.. aku pikirkan tarikh ni nak bertunang tapi memandangkan si CHENTA HATI baru je dapat kerja, so aku diamkan aje niat aku tu.. FATEN amek tarikh 11.11.11 cantekkan.. tarikh tu dye amek untuk akad nikah, hari bersanding pula dye amek keesokan harinya 12.11.11..


316081_190075777744157_100002252070499_411451_1885059759_n

inilah suami tercinta dye.. ANGAH (nama panggilan).. ko tengok muka si FATEN ni, sangat2 lah ceria sb dah jadi ISTERI orang… tapi perangai tetap mcm aku, tak boleh blah, perangai gile2.. hehehe…

DSC_0652



ko tengok minah ni, bukan main tonggeng lagi.. menggedik semacam je.. hepi lewww tu.. hahahaha.. oit, aku kutuk mung ni, mung jangan marah, kekg aku jual mung… hahahaha…

DSC_0661



bagi ruang si GADIS menggedik atas pelamin… lambat sangat naik pelamin sendiri, tumpang pelamin orang pun boleh lah.. kan2…

sekian…

0 GEDIXXX: