Followers

30 November 2011

MELAKA TRIP

salam..

hello2..
lately ni ada kemalasan sikit dalam diri ini sb keletihan..
yewla.. baru je balik TRIP CAMERON terus je ke PORT DICKSON untuk kursus..
hilang penat CAMERON HIGHLANDS tak hilang lagi..
tapi yang penting dan ALHAMDULILLAH kami dah jayakan trip percutian kami dengan selamatnya.. ALHAMDULILLAH..

kami sangat2lah hepi dapat bercuti macam ni.. semuanya tak de masalah, cuma kekalutan sikit tu adalah, bkn pasal apa sangat ada 1 tragedi yang menyayat hati.. hehehe.. itu nanti akan aku ceritakan di entry akan datang ye..

now nak cerita pasal trip di MELAKA.. ops!! korang2 jangan salah faham, ini bukan aku, tapi si encik #CHENTA.. FYI encik #CHENTA ni penggemar makan angin, keje dye asyek makan angin je dengan kawan2.. tak secara berKERETA dengan cara berkonvoi MOTOR..

tiap2 tahun ada dalam 5,6 kali trip dye dengan MOTO.. ada cuti UMUM adalah makan angin dye.. cuma this year dye kurang sikit sebab sibuk dengan kerja.. kerja lebih pentingkan.. so terpaksa lah dye k.i.v dye punya hobi..

melalut memanjang je.. so entry ni tak nak cerita pasal trip dye tapi nak cerita pasal buah tangan yang dye bawak balik untuk aku.. korang tau apa??

jeng3..


310454_257455047623044_100000756536110_703637_1436725467_n


BANTALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

walaupun itu hanyalah bantal, tapi tulisan merah itu amatlah bermakna!!
encik #CHENTA adalah seorang yg sangat2 susah nak tunjuk keromantikannya.. dengan aku sendiri dye ego, tapi tetiba aku dapat macam ni dan tetiba aku rasa dye sangat romantik.. awwwwwwwwwwwwwww..

walaupun korang dapat lebih superb romantik daripada yang aku dapat..

sepanjang aku couple dengan dye, ini adalah hadiah yang paling2 bermakna sb ada tertera kat situ dye LOVE2 aku.. hahaha.. GATAL je bunyi kan..

trip lain selain MELAKA ni ada dye bagi tapi dah lama berkurun dah tak perlu nak tunjuk2.. tak sehebat mane pun.. hahaha..

aku pernah request nak bunga, tapi encik #CHENTA jawab, bunga hidup cepat layu, nanti dye belikan bunga plastik.. hati aku “hampeh je mamat ni.. tak romantik langsung!!”

tapiiiiiiiiiiiii takpe, aku nak juga hadiah romantik lagi..
tenkiu so MUCH B, lepas ni bagi yang lebih romantik k.. BUNGA k.. neh3..

sekian…

2 GEDIXXX:

Dee said...

alolo..romantiknyer..hrp kekal smpi ke tua eh..hahaha...

matahati-aishahazhar said...

alahai.. akak pun nak romantik macam tu jugak..