Followers

03 November 2011

PE’M’

salam

 



wahhhhh, sangatlah pemalas aku sekarang.. tapi bukan malas sangat sebenarnya, tapi sebab aku duk layan sakit kepala aku ni..

2 hari lepas aku dah pergi checkup dengan hospital pakar pasal kepala aku ni, tapi ALHAMDULILLAH tak de pape, dia suspek aku ni MIGRAIN..

dulu aku pernah baca dari sumber twitter makhluk TUHAN yang busuk hati ni, dye ada katakan orang yang terkena sakit MIGRAIN ni adalah org yang dulunya pernah HISAP ROKOK, MINUM ARAK, LAYAN PIL2 yang tak sepatutnya lulus dalam NEGARA kita ni..

tapi setahu aku, pada diri aku ini, pegang ROKOK letak kat bibir pun tak, ini kan nak minum arak yang tak pernah2 umur aku terjah CLUB, layan PIL yang tak pernah aku tengok macam mane rupanya..

aku memang suspek MIGRAIN yang datang dari kepala yang stress bukan dari bende2 yang tak sepatutnya HAMBA TUHAN itu sebut..

sakit ini adalah KUASA ALLAH S.W.T.. ko adalah insan biasa yang tak patut buat2 diri ko macam doktor boleh menjatuhkan hukuman ke atas penyakit tu datang dari mana..

doctor bagitau aku migrain kerana kurang makan, dan terlalu stress.. checkup baru ni pun dye tak scan lagi kepala aku, just mintak aku senaman ringan nak tengok ketahan aku sekuat mana.. mayb after 4 months, doctor akan scan kepala aku jika aku masih lagi sakit2 walaupun dah makan ubat..

INSYA ALLAH jika diizinkan TUHAN, aku hanya penyakit MIGRAIN, bukan penyakit yang meragut nyawa..

 

  

p/s : bagi ruang aku nak rehatkan kepala untuk sementara.. love u a lot darling, bcoz still support my blog..

sekian..

2 GEDIXXX:

sW33tdARLiNG said...

bodow orang yg kata tuu... otak letak kat lutut... acu kalo esok2 anok beranok dia ke, anok dia sendiri migrain.. eh dok pung biar tuhan wi ke dia sendiri nyakit tuu.. biar dia rasa

kazmyra afkar said...

@sw33tdarling : ho tu r pasal, mira baca statement dye dlm tweet pn mira dah doakan tuhan bagi penyakit tu kat dia.. kita tgk mcm mane rasa..