Followers

22 January 2010

APA PENDAPAT KORANG

 

salam…

baru-baru ni aku tolong kawan aku AYU, tukarkan template baru dye punya blog..

orang mintak tolong kita kene la membantu, lagipun dye baru sahaja mencuba2 ingin menjadi seorang blogger yang tegar..

sedang aku mencari code for new template AYU.. aku pun ternampak template laen, dan berkenan dihati..

apa pendapat korang dengan blog aku ni.. patut tak aku tukar yang baru??? bagi la komen sewajarnya.. supaya aku boleh guna pendapat korang..

 

image

 TEMPLATE SEKARANG

image

TEMPLATE BARU

memang gambar perempuan tu sama.. namanya template yang sama tapi cuma colour dan kedudukan sidebar tu je berubah arah.. apa pendapat korang yang hijo aku tukarkan ke biru ni.. cantek tak???

 

sekian…

6 GEDIXXX:

~> a.y.u.m.i.e <~ said...

lawa..kaler die soft...so tukar je la...hihihih

shasha ischabella said...

comey aa kak ya..

kak ya..

nk gop template gitu..

ngeee ;)

sWeEtdARLiNG said...

lawa biru..

i'm_siCK_n_tiReD said...

saye ske yg hijau...kaler die kot. Biru nampak serabot.. hehe..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

~> a.y.u.m.i.e <~ :

cantekkan?? berkenan di hati..


shasha ischabella :

nak gop ke?? olo mung ni.. ada ym dok??


sWeEtdARLiNG :

lawa biru ork?? lembut je kaler...


i'm_siCK_n_tiReD :

camno nak tukar ni ha.. ada berkenan biru, ada berkenan hijo.. kalau ikt pada mra.. berkenan 2,2...

camno ni ha???

shasha ischabella said...

ad2..

add aa lalu..

xschax@yahoo.com