Followers

12 January 2010

kebosanan melanda…

 

salam…

korang, korang…

korang ngah buat ape???

aku ngah bosan ni… adoiyai… keje baru aku memang membosankan… keje ok la, besh.. gaji berpatutan la dengan keje ni, tapi cara keje ni membosankan.. asyek duk melanguk je depan laptop ni ha.. mengadap tenet..

korang mesti kata.. “baguslah, rileks je, tak tesyen.. tak itu, tak ini…” macam-macam la korang katakan???

tapi aku laen, sebab sebelum ni aku belajar n bekerja yang keadaan sibuk, walaupun tak selalu sibuknya tapi ada lah yang baru aku belajar…

sian kat aku kan??? korang tak kesian sudah, aku kesiankan diri aku sendiri… tengok muka aku.. bosan je muka…

 

DSC03246

 

sekian….

3 GEDIXXX:

shasha ischabella said...

aceyyy..

comey kak ya hoooo ;)

sue said...

bagusla tu...mula2 biasala xde keje..dah lm nnt takut x terkejar lak..hehehhe

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

shasha :

mung bodek kak ya ke???


sue :

tu la pasal...tapi setakat ni memang tau keje ni memang tak de keje.. dye macam cc gitu.. kene duk ngadap pc, ngadap budak2 maen komputer, kene pantau budak maen tenet.. gitu je...