Followers

26 January 2010

REAL PICTURE

 

salam..

ini real picture, real style…

bukan paksaan atau diajar.. budak ni memang pandai posing depan kamera..

 

DSC03304

ALAMAK!!!!

sekian…

11 GEDIXXX:

shasha ischabella said...

ank sdare kak ya ohh ke??

khairina ke nape nama ye ohh..lupe dh..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

shasha ischabella :

ho anak sedara...nama khairina..
anak abg..

sWeEtdARLiNG said...

tetek selambok

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

sWeEtdARLiNG :

hahahahha..kedudukan, dok pakai baju sokmo..

~ Lady ell ~ said...

cewah...mcm ye ye je die trkejut.so lh cute..:)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

~ Lady ell ~ :

ell, tu la pasal.. macam ye ye je dye tu.. geram plak nengok gambar ni..

cutieLuver said...

alahai chuweetnye baby ni..eh yg ni bkn pandai posing..cik mira ni tlah terkejutkan baby ni...so jd la pic cmni..hahahaha

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

cutieLuver :

tak terkejutkan pn..betul..
dye yang pose mcm ni.. tunjuk dye kamera, macam2 muka dye buat...hehehehehehe

IdzaLia said...

pandai le dia pose.. comei lak tu.. cubit pipi sikit ye..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

IdzaLia :

cubit banyak pun tak pe lia.. sebut budak ni tak de perasaan..

orang cubit dye ke, gigit dye ke.. de tetap gelak n senyum..

dye suka senyum je... tapi kalau nak tido.. masaklah.. menanges tak henti2..

Dee said...

cute n montoknya..hahaha..