Followers

27 January 2010

BUFDAY BOY…

salam…

isk, isk, isk… dah besar dah budak ni…

SDC12740

BULAN PUASA, RAYA 2009

dulu-dulu kecik je, sekejap je budak ni membesar ye..

rasa macam tak percaya plak… inilah anak kakak aku

SWEETDARLING

zuLfan aFkaR

HARI PERTAMA BALEK RUMAH SELEPAS DILAHIRKAN 

 

NAMA : MUHAMMAD ZULFAN AFKAR BIN MAZLAN

TARIKH LAHIR : 27HB JANUARI 2007

UMUR : 3 TAHUN

ANAK KE : 2 DARIPADA 3 ORANG ADIK BERADIK

 

inilah pengganti arwah abah selepas pemergian abah…

umurnya sama usia dengan usia pemergian abah…

tabiat si ZULFAN ni seakan-akan sama dengan arwah abah..

tengok gambar bawah ni…

P7220119

kaki mesti nak bertongkat kat mana-mana.. inilah tabiat arwah abah..

ZULFAN besar nanti ikut macam ARWAH ATOK ye..

penyabar, lembut.. ye ZULFAN ye..

abang aku yang no 2 suka gelarkan dye APAM BALEK.. hehehehehe..

kalau abang yang tu tanya nama apa, dye akan sebut, AAAAAAAAPAMMMM BALEK!!!!

ZULFAN, ZULFAN!!

HEPI BUFDAY ZULFAN!!!

sekian… 

 

4 GEDIXXX:

rasp said...

ini 'apam balek' mmg tomei...
gewam tgk dia :)
happy bufday zulfan!!!

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

rasp :

kiut sangat.. paling geram kalau dye bercakap.. dengan pelatnya... hehehehe.. rindu kat dye sebab jauh nun disana...

IdzaLia said...

hepi besdaya ye zulfan..
tomelnye dia senyum..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

IdzaLia :

budak control macho