Followers

05 January 2010

malam NEW YEAR

 

salam…

akhirnya keluar jugak aku kat malam NEW YEAR..

aku pikir mat tak de ni tak de la aku nak pergi merendek kat TAMAN SHAH BANDAR nun sebab nak nengok bunga api pom pom pom tu…

aku keluar pun lewat, nunggu si pulut ngambek aku dalam pukul 1045 dye datang ngamek aku..

janji ngan pulut pukul 8 tapi biasa la, janji melayu kan… korang kire la sendiri berapa lama aku nunggu dye kat rumah… sampai2 je terus lepak bawah pokok tepi jalan, kononnya terang sikit nampak bunga api kat atas kepala…

last2 hampeh, idoknye nampak sangat bunga api duk atas kepala, sangkut dengan pokok-pokok yang laen, jadi idok le kami ngambek gambo bunga api yang POM POM POM tu…

 DSC03330

LU PIKIR LA SENDIRI

 

habes je bunga api PAM POM PAM POM… kami semua tak dapat keluar lagi sebab dengan ramainya orang, kereta plak kena blocking.. nak tunggu lega sikit, kul 1 jugak aku keluar dari sini n terus balek rumah…

DSC03331

balek rumah ok… aku tak merayap memana dah, sebab nak jujur dengan MAT… konon!!!!! ekekekekkekeekeke… (alasan… benonya aku tak sihat, dah terkena demam n selsema sebab angin lewat malam..)

sekian…

4 GEDIXXX:

IdzaLia said...

Lia malam new year tido aja.. tak ke mana.. hihi.. Napalah jadi malas nak tengok bunga api..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

lia : mulanya dah malas nak pergi, tapi sebab diaorang duk kol2 suh turun bandar,terus jadi... cepat terpengaruh kot.. ekekeke

::NelyLeyana:: said...

aku sambut nu yer dlm tido... hahahaha

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

::NelyLeyana:: :

bagus2... itu lagi afdal...ekekekekeke