Followers

27 February 2010

TUNAIKAN JANJI

salam…

ari tu aku ada keluarkan entry pasal kenduri kawan aku tu… si budak TOYENG RONGAK tu.. aku ada mintak dye tunjukkan gigi dye untuk korang, tapi dye tak nak, seboleh2 tak nak, sekali tu ada gambar CANDID yang MAT buat-buat tak sengaja terambek tu upe-upenya ada ko…

hahahahahahahaha… padam muka ko… aku dapat upenya…

tapi cian dye, aku tunjukkan gg mung ni bukan sebab nak jatuhkan saham mung TOYENG weh, tapi sebab gg mung ni la, mung glemer dikalangan kawan-kawan aku…

ops sory, tak ngamek gambar wife dye, sebab time naek tu, ramai sangat orang jadi sempat bertegur sape je ngan mak si TOYENG ni..

korang layan la gambar yang berjaya di amek oleh MAT dan PULUT ye…

SDC13892

DARI KIRI : TOYENG, AKU dan PULUT

 

SDC13890

nampak gg si TOYENG tu??? mahal tu.. sebab gg dye ni la yang dye laku sangat2…

dah tak de dah kawan baik aku selaen TOYENG dan PULUT.. seday bangat beb, semalam TOYENG jadi SUAMI orang, minggu depan si PULUT ni plak… tinggal aku sorang…

 

SDC13891   2

3

 

ok dah ye.. dah cukup aku tunjukkan bukti yang si TOYENG tu RONGAK… hehehehehehehe…

ok la, da nak kuar p lepak pantai.. MAT dah msg aku.. selamat bersantai ye…

da~~

 

sekian… 

6 GEDIXXX:

Kamariah said...

Kesiaan Toyeng....Saboor je la Toyeng...! Teringat jgk kalau dia tepon kat umah, 'sape ni' mak tanya... 'Mi ni makcik..' tanya lagi.... 'Mi mana?'... 'Toyeng hehehe'... Fullstop. Tak yah tanya lagi, tau dah.

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

mak : hahahahaha...tau tak pe...

Dee said...

xpe toyeng..muka mu tetap ensem..hehehe..rongak2 pun dh kahwin mira..mu bila lagi? hahaha..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

dee : ha ah erk..tol gak kata kak dee.. rongak org pn dah kawen.. yang tak rongak ni bile la nak kawen agaknya ye..
hehehehehe

Nur -al- Ain said...

gigi tonyeng comel macam nama tonyeng. HEHEHEHE x)

rasp said...

mahal gigi tu ooooo....
pamos disebabkannya :)