Followers

28 November 2009

JEMPUTAN KAHWIN

 

salam…

 

musim KENDURI KAWEN.. biasalah sekarang ni kan musim cuti je, kenduri kawen… musim raya je, kenduri kawen… musim kawen je cuti sekolah.. musim kawen je raya.. hehehehe..

 

kenduri kawen musim raya yang kopak teruk duit ak tu, mane nak siapkan raya, nak kasi duit raya, nak kasi orang kawen.. tapi tak pe, ak IKHLAS… orang ckp tak baek ungkit kan?? ak tak ungkit weh, ak kasitau je… ekekekekeke..

 

besok 29hb 11 2009 kenduri kawen ex-officemate ak.. KAK ENIN.. ak tak amek kat jemputan dye by hand sebab ak nak yang istemewa punya, so kak enin kasitau kalo nak yang spesel kene antar ikt email.. so ak amek la jemputan dye ikt email.. kan dah canggih skrg, tak maek dah pos ke apa ke, yang mana kawan2 yg jauh ada email terus antar ikt email… kat bawah ni ak lampirkan kad jemputan dye, cantek kan??

 

kad_kawen_enin

p/s  : SELAMAT PENGANTIN BARU KAK ENIN, SEMOGA DIPANJANGKAN JODOH HINGGA AKHIR HAYAT, SELAMAT DATANG KE ALAM KEHIDUPAN YANG BARU, KAK ENIN TAK MACAM KITAORANG DAH, ekekekekekeekkekeke…

sekian..

3 GEDIXXX:

cik EPAL said...

selamat pengantin baru untuk pengantin..

klik iklan nexcare anda ;)

IEYNA said...

enin....kwn cik ieyna ke ni ek...enin UTHM???
congrat enin...klu dpt kad jmputan pn jauh nk g..
huhuhu

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

cik epal : thx..klik klik klik..

ieyna : tak pasti plakk...